THE LEADER IN BUILDING SERVICE CULTURES

Transformarea culturii organizationale

Te putem ajuta sa transformi cultura organizatiei tale intr-o Cultura a Serviciilor Superioare, ceea ce va asigura imbunatatirea serviciilor pe care le oferi, te va ajuta sa te diferentiezi pe baza calitatii serviciilor oferite si sa realizezi schimbari durabile in timp. Pentru a atinge acest scop, o organizatie trebuie sa-si imbunatateasca serviciile la nivel intern, intre departamente, functii, arii geografice sau linii de business.

Ateliere deschise

Aceste ateliere prezinta si aprofundeaza notiuni ale serviciilor superioare si ofera exercitii practice si interactive despre Excelenta in Servicii. Educatia in servicii inseamna mai mult decat un simplu curs de servicii clienti, Educatia incurajeaza angajatii sa gandeasca diferit in situatii diferite pentru gasirea unei solutii potrivite. Ii ajuta sa se concentreze asupra nevoilor oamenilor pe care ii servesc astfel incat sa le poata oferi o experienta extraordinara.

Imbunatatiri strategice in servicii

Organizatia ta se poate confrunta cu anumite provocari care te pot impiedica sa oferi Servicii Superioare clientilor tai. Aceste provocari pot fi legate de sisteme, procese sau departamente specifice care se zbat pentru a-si imbunatati calitatea serviciului. In acest caz, consultatii nostri iti pot oferi sprijin in identificarea masurilor strategice pentru depasirea provocarilor aparute.

Resources to Build Your Service Culture

Every great expedition begins with a great idea. However, embarking on a journey into a new world also requires planning, commitment, and the right set of tools. Great explorers prepare themselves with proper gear and training resources. To help you succeed along the path, UP! Your Service resources provide the tools and training resources you need to uplift your service performance and build an uplifting service culture – free articles, videos, and easy to follow guides – revealing new ways you can begin transforming your culture today.

Blog

UP! Your Service – Blog

Uplifting Service

Ron Kaufman dezvăluie o metodologie și o arhitectură demonstrată pe care liderii și organizațiile le folosesc pentru a construi culturi de servicii superioare și durabile. În acest bestseller de la New York Times, Kaufman scoate în evidență instrumentele și principiile pe care le puteți aplica pentru a vă diferenția prin servicii.

MEASUREUP

Vreți să:

  1. Îmbunătățiți performanța serviciilor pentru clienți și între colegi?
  2. Vă diferențiați de competiție prin servicii superioare?
  3. Obțineți rezultate imediate în servicii și să construiți o cultură a serviciilor mai puternică și durabilă?

Dacă ați răspuns „Da” la oricare dintre aceste întrebări, această evaluare vă va ajuta să identificați care este astăzi performața organizației voastre și să vă aliniați echipa în direcția pe care o doriți.  Descarcă instrumentul de evaluare a culturii de servicii: Service Culture Assessment Tool PDF.

INSCRIE-TE

GET SERVICE INSIGHTS

READUP

EXPERIENȚA ANGAJATULUI (EX) ÎN PROCESUL DE EVALUARE

Experința angajatului (EX) în procesul de evaluare

,
În condițiile în care organizațiile sunt astăzi într-o vânătoare continuă de clienți (dar și de angajați) care devin din ce în ce mai sofisticați, mai atenți la competiție și gata să te părăsească oricând pentru un beneficiu…
interviu cu Nina Bratfalean pentru chat with service intellect. directorul de marketing

Chat with Service intellect: Nina Brătfălean, Director de marketing, BMW Group România

Pentru că ai foarte multă experiență în marketing, poți să ne spui, în opinia ta, care este rolul departamentului de marketing în Customer Experience? Nina Brătfălean (NB): Experiența clientului cu marca este diferențiatorul…
Human Resources: Take the Next Step Up and Serve the Customer

Departamentul de Resurse Umane – departament cheie în servirea clientului

, ,
În mod tradițional, departamentul de resurse umane a fost considerat o funcție internă al cărei rol este atragerea, dezvoltarea, menținerea, recompensarea și în general, servirea angajaților. Această viziune tradițională împiedică…