Service Culture Indicator

Este echipa ta de leadership aliniată?

Pentru a îmbunatați continuu performanța serviciilor oferite și pentru a construi o cultură a serviciilor superioare, trebuie să stabilești ceea ce este este important în acest moment. Este echipa ta aliniată? Pentru a vă ajuta să răspundeți la această întrebare puteți folosi Service Culture Indicator (SCI).

Sunteți o organizație cu o cultură a serviciilor superioare?

Companiile care au o cultură a serviciilor superioare cresc loialitatea clienților, păstrează talentele și se diferențiază de competiție. Cât de puternică și de durabilă este cultura serviciilor în organizația ta?

The Service Culture Indicator (SCI) clasează importanța obiectivelor în servicii, măsoară alinierea echipei de leadership și evaluează performanța culturii serviciilor actuale din cadrul organizației. SCI ajută leaderii și organizațiile să identifice și să obțină cele mai importante îmbunătățiri în cât mai scurt timp posibil.

Beneficiile utilizării Service Culture Indicator (SCI):

  1. Descoperiți de ce membrii echipei dumneavoastră vor să îmbunătățească performanța serviciilor și să construiască o cultură a serviciilor superioare.
  2. Măsurați alinierea echipei dumneavoastră și evaluați cât de puternică este cultura actuală a serviciilor oferite în cinci categorii : Clienți, Oameni, Leadership, Procese și Cultură.
  3. Identificați prioritățile de top pentru a vă ajuta să vă îmbunătățiti serviciile și cultura.
  4. Primiți rapoarte personalizate, recomandări și resurse relevante.
Five Categories

Service Architecture