UP! Your Service

LIDERUL GLOBAL ÎN CONSTRUIREA CULTURII SERVICIILOR

La UP! Your Service, ajutăm companiile din întreaga lumea să proiecteze și să obțină Excelența în Cultura Serviciilor. Începând din 2016, sprijinim și companiile din România pentru a dobândi un avantaj competitiv sustenabil. Misiunea noastră principală este de a îmbunătăți experiența clienților, de aceea, serviciile noastre sunt adaptate strategic astfel încât compania ta să livreze calitate și experiențe superioare clienților.

Vrei să afli mai multe despre cum poate compania ta să obțină Excelență în Cultura Serviciilor?


Transformarea culturii organizationale

Te ajutăm să transformi cultura ta organizațională actuală într-o Cultură a Excelenței în Servicii, cu ajutorul căreia vei livra servicii de calitate superioară, care te vor diferenția de competiție și care îți vor permite să implementezi schimbări durabile.

Ateliere deschise

Aceste Ateliere prezintă noțiuni fundamentale și oferă exerciții interactive despre Excelența în Servicii. Întregul proces de educare și dezvoltare înseamnă mai mult decât un simplu curs de training. Atelierele încurajează angajații să gândească diferit și să creeze planuri de acțiune aplicabile, să colaboreze pentru găsirea celei mai bune soluții, facilitând astfel construirea unei culturi de servicii superioară.

Imbunatatiri strategice in servicii

Organizația ta se poate confrunta cu anumite provocări care pot împiedica livrarea unor servicii superioare. Fie că ne referim la sistemele actuale, procese sau stabilirea unor priorități diferite, consultanții noștri îți vor ajuta echipele să înțeleagă mecanismul prin care pot crea o Cultură a Excelenței în Servicii, și îți vor oferi măsurile strategice pentru depășirea provocărilor întâmpinate.

Resurse pentru Excelență în Servicii

Fiecare călătorie importantă pornește de la o idee pe măsură. Pentru realizarea ei sunt însă esențiale planificarea, dedicarea și setul potrivit de instrumente. UP! Your Service îți oferă resursele de training necesare pentru îmbunătățirea performanței serviciilor tale și pentru a crea o Cultură de Excelență în Servicii – articole gratuite, înregistrări video și ghiduri – cu ajutorul cărora vei descoperi noi modalități de transformare a culturii din organizația ta, începând chiar de azi.

Blog

UP! Your Service – Blog

Uplifting Service

Ron Kaufman dezvăluie modalitățile prin care liderii și organizațiile pot construi o cultură superioară și sustenabilă a serviciilor. Cartea sa, un bestseller New York Times, evidențiază instrumentele și principiile care te vor ajuta să te diferențiezi.

MEASUREUP

VREI SĂ:

  1. Îmbunătățești performanța serviciilor pentru clienți și în interiorul echipei?
  2. Te diferențiezi de competiție prin servicii superioare?
  3. Obții rezultate imediate și să construiești o cultură a serviciilor puternică și durabilă?

Dacă răspunsul tău este ”Da” la oricare dintre întrebări, această evaluare te va ajuta să înțelegi situația actuală a organizației tale și cum să aliniezi întreaga echipa în direcția dorită. Descarcă instrumentul de Evaluare a Culturii Serviciilor.

INSCRIE-TE

GET SERVICE INSIGHTS

READUP

EXPERIENȚA ANGAJATULUI (EX) ÎN PROCESUL DE EVALUARE

Experința angajatului (EX) în procesul de evaluare

,
În condițiile în care organizațiile sunt astăzi într-o vânătoare continuă de clienți (dar și de angajați) care devin din ce în ce mai sofisticați, mai atenți la competiție și gata să te părăsească oricând pentru un beneficiu…
interviu cu Nina Bratfalean pentru chat with service intellect. directorul de marketing

Chat with Service intellect: Nina Brătfălean, Director de marketing, BMW Group România

Pentru că ai foarte multă experiență în marketing, poți să ne spui, în opinia ta, care este rolul departamentului de marketing în Customer Experience? Nina Brătfălean (NB): Experiența clientului cu marca este diferențiatorul…
Human Resources: Take the Next Step Up and Serve the Customer

Departamentul de Resurse Umane – departament cheie în servirea clientului

, ,
În mod tradițional, departamentul de resurse umane a fost considerat o funcție internă al cărei rol este atragerea, dezvoltarea, menținerea, recompensarea și în general, servirea angajaților. Această viziune tradițională împiedică…