Customer Service Training vs Service Education

Acest workshop are ca scop prezentarea conceptelor necesare pentru Excelență în Servicii. Workshop-ul durează 2 zile și are la bază metodologia dezvoltată de Ron Kaufman, leader de opinie la nivel mondial. Cu ajutorul acestui workshop, organizația ta va avea capacitatea de a gândi diferit, decide și de a acționa eficient în diferite situații.
Participanții vor învăța și vor pune în practică aceste principii prin intermediul a patru module.

The Six Levels of ServiceThe Four Categories of ValueTake Personal Responsibility

Programați o sesiune demo pentru acest atelier

Ce beneficii vor obține participantii în cadrul workshopului?

  1. Vor înțelege de ce serviciile trebuie să fie îmbunătățite constant pentru a asigura un nivel ridicat de satisfacere a clienților.
  2. Vor trasa harta interacțiunii cu clienții, în diferitele stadii de tranzacționare.
  3. Vor înțelege care este valoarea pe care organizația ta o oferă clienților săi.
  4. Va îmbunătăți procesul de vânzare.
  5. Vor identifica categoriile prioritare unde pot adăuga valoare.
  6. Își vor asuma responsabilitatea pentru îmbunătățirea serviciilor prin planuri de acțiune.

Profilul participantului: acest workshop se adresează oricărui angajat care oferă servicii, la orice nivel din cadrul organizației. Durata unui workshop: 2 zile

Customer Service Skills Training Porgram - Foundation of Service Excellence

Cum poti participa la acest workshop?

Consultanții UP! Your Service

Aceste workshop-uri pot fi susținute, la cerere, de către facilitatori certificați UP! Your Service. Ei vor lucra împreună cu echipa ta înainte de livrarea workshop-ului pentru a pregăti materiale adaptate la specificul organizației tale: exemple relevante din domeniul serviciilor, exerciții personalizate și vor facilita discuțiile de grup. Această abordare garantează un nivel ridicat de implicare și eficiență a acestor sesiuni de training, datorită aplicabilității conceptelor cheie și acțiunilor concrete.

Consultanți certificați In-house

O cultură a serviciilor puternică și sustenabilă are nevoie de leaderi care își ghidează acțiunile conform principiilor de Excelență în Servicii. Ai opțiunea de a alege ca aceste workshop-uri să fie livrate de propria ta echipă, cu ajutorul programului de certificare pe care îl oferim. Acești facilitatori in-house vor deveni Workshop Leaders prin Workshop-ul de Certificare, ce durează 3 zile și este susținut de un Consultant Maestru.

Workshop Leaders vor fi echipa internă de experți în servicii care îi vor ghida și inspira pe ceilalți, ajutând la realizarea viziunii de excelență. În plus, această opțiune implică costuri reduse, o flexibilitate de livrare a workshop-urilor mult mai mare, adaptare mai detaliată, cât și oportunități de dezvoltare profesională pentru echipă.